Punnitsin tässä pennut ja tuo ADHD oli nyt kasvanut aika paljon vähemmän kuin muut. Yritin pitää sitä yksin tissillä eli pidin nämä isot romut pois tissiltä. Niissä oli virtaa varsinkin tässä "lyylissä" joka painaa jo 870g...ei noissa pojissa silti suurta koko eroa ole 800-840g välillä ovat kaikki. Joten tuskin syytä huoleen. Näyttivät jo penikat nostelevan itteensä aika kivan näköisesti että odottakaa kunhan saamme jalat alle. Kohta varmaan pitää se pentuaitaus väsätä ja luopua kaukalosta, sehän käy näille pieneksi.

Aamulla satoi vettä ja ukkosti kun olin lähössä koirien kanssa ulos. Sanoin Markukselle joka jäi vielä nukkumaan, että käytä koirat ulkona kun lähet. Päivällä se sitten soitti  mulle, että Iiron oli käyttänyt kävelyllä, mutta siita ei ollut suostunut yhteistyöhön, se oli murissut ja näyttänyt hammasta laatikostaan kun Markus oli tullu sitä hakemaan pissalle. No siitalla on huoneen lattialla hotelli helpotus joten se oli sitten päivällä käyttänyt sitä. Minun se antaa penikoita pyöritellä ja markuskin saa niitä ihailla kunhan minä olen paikalla. Tosin ulkonakäynnin jälkeen iltapäivällä sillä oli ihan hitonmoinen kiire, mutta ei pentulootalle vaan ruokakupille. Se on aivan JIPII kun saa 3 isoa kupillista ruokaa päivässä. Liotettuja pentunapuja jauhalihalla tai naudanmahalla tai NEUlla höystettynä.

Pennuille ois nyt nimetkin....täytyy vaan lähettää kaavakkeet kennelliittoon ;) Tosin vielä ei oo päätetty mikä nimi on kenellekin urokselle, mutta sen ehtii sitten myöhemminkin.