Ilmo, Jäälin Jässikkä lähti tänään Kiutun pariskunnan matkaan. Ilmolle oli ostettu rottinkinen kori (sori, se on kohta entinen, heh)auton takakontiin häkki (sit ku on isompi), panta, talutin, kynsisakset, harja, kippoa ja kuppia. Hyvin oli Esa lukenut läksyt (pentuohje + muu materiaali) kysymyksiä varmasti satelee sitten lisää kunhan yhteiselo Jässikän kanssa pääsee vauhtiin. Me tullaan sitten ohikulkumatkalla Ilmoa kattomaan....ei varmaan Marja ja Mattikaan pistä pahaksi, vaikka pysähdytään tulomatkalla katsomaan piikelin penikkaa? Kiva, että saan pennut nyt sellaisiin perheisiin jossa uskalletaan kysyä jos joku asia mietityttää...uskokaan pois, joku kaunispäivä Te neuvotte jotain aloittelevaa koiraharrastajaa....ei siitä nyt niin montaa vuotta ole kun minä itse esitin niitä "tyhmiä kysymyksiä"...kysyvä ei tieltä eksy. Heikkisen Katia minäkin saan syyttää aika monesta asiasta tässä beagletouhussa...mitä siitä tulee kun laittaa yhteen yllyttävän ja  yllytettävän ihmisen??? Kaksi koiraihmistä henkeen ja vereen :D

Laitelkaahan  paljon kuvia ja terveisiä pentujen uusista kodeista. Tulee kohta kasvattajalle itku silmään, näitä ei ole enää kuin kaksi. Aina ne vaan käy ihanammaksi...Intokin istua napotti Markuksen sylissä illalla pitkään ja käskin Markuksen hokea "minä olen tyhymä, minä olen tyhymä, minä olen tyhymä..." Mitä ei halunnut keväällä, että meille jätettäisiin yksi ;)

734032.jpg

King of the Muovilaatikko eli Ilmo (se nukkui siellä yöllä)

734037.jpg

Iippo ja Into siskonpedissä...

 

734026.jpg

Ilmo ja omistajansa Esa Kiuttu, Jääli