On se koiranpennun elämä rankkaaa...ensin herätään...pissitään...syädään...pissitään...nukutaan jälleen ja pissitään....

757552.jpg

Yhtenä aamuna mä vetelin sikeitä, oli uni tullu ilalla kesken leikin

757557.jpg

Sit mä heräsin ja lähin ulos...Iiro-pappa oli ulkona mä lähin sitä morjestaa

757554.jpg

Isukki ei jostain syystä kauheesti minusta välitä, mä koitan näyttää, että olen hyvin hyvin pieni ja vaatimaton elukka...se vaan murisi ja jatko matkaa

757559.jpg

Minä sitä kuitenkin seuran kui venyvä räkä...pappa ei oikein vieläkään välittänyt minusta, murisi vain mennessään.

757564.jpg

Sit mua tympäs koko ukko ja sanoin, sille että se on kuule nyt kalkkis moro mä lähen sisälle...

 

757562.jpg

Into: "Katteli se mun perään joten kait sille ikävä tuli" Iiro: "Jes, nyt se riiviö osas lähteä hippasee"

757566.jpg

"Mä olen ihan rikki", huokailee Iiro

757569.jpg

Sisällä olikin sitten äitee jonka kanssa mä rupesin painimaan

757571.jpg

Äitee on niin ymmärtäväinen pikkuriiviöitä kohtaan

757574.jpg

Mutta tuli meillekin sitten väsy...mä jouduin nukkumaan alapetissä ku olen pienempi