Eli hyvää pikkujoulun aikaa.

Mä olin TOSI fiksu. Siita tuli iltapäivällä tarhasta sisälle. Seukkaili meidän kanssa, otti päikkärit ja söi. Vein sen sitten tarhaan, että olkoot siellä nyt aamuun asti ku mennään illalla pizzalle Markuksen kanssa. No okei, syönnin jälkeen mentiin tarhaan ja me saunaan. Käytiin myös pizzalla. Tuliin kotia 23 aikoihin. ja kun pääsin autosta niin tarhasta kuulu hirvee huuto joka oli suomeksi "MÄ HALUAN SISÄLLE SENKIN SIAT, ETTE SAA JÄTTÄÄ MUA YÖKSI ULOS, MÄ HALUAN SISÄLLE" No Markus käytti Iiron vielä ilta pissalla ja toi sit Siitan sisälle nukkumaan (boxiinsa)...Siita oli taas TOSI kiinnostunut mun pikkujoulu drinkeistä, sen NIIN mielellään jois kaikkea mihin liittyyy maitoa ja alkoholia, mutta TÄLLÄ kertaa sille ei tarjoiltu.

Hyvää pikkujoulu aikaa kaikille vaan...