Eli lunta...

Joku on varmaan kuullut että suomeen on rantautumassa lama eli työttömyyttä on luvassa. No minäkin sitten sain kengän kuvan perseelle (huom, joka on pienentynyt kuulema ihan kivasti *wink*) vuokratyöntekijä kun olin. Vakisakki tuntui kans joutuvan pakkolomille, että ei kivaa ei.

Tähän väliin sopiikin sopivasti tuo VANHA kuva Siitasta...on se vaan niin..itsensä näköinen :)

894137.jpg
Päivärahoja odotellessa...

Tuomarina
Minunhan piti olla näyttelyssä Jyväskylässä, mutta ku me (siis ainakin Siita) lopetettiin niiden kekkereiden kiertämiset niin mä olin vapaa (ja yksin ku Markus oli poikien kanssa pikkujouluissa) ja käytettävissä tuomaritehtäviin. Beaglekerhon Mestaruus koe oli Himangalla jonne mä suuntasin lauantaina aamuyöstä, lämpimällä ja VALOISALLA ratsullani eli volkkarilla. Siinä toimiin valot, vilkut, lämmityslaite, mutta muutapa siinä ei sit hyvää ollutkaan. Koe meni oikein mukavasti ja minulla ei ollu edes varpaat jäässä ku viikolla ostin uudet lämpö kengät. Jorma teki metsäojaan sillan siltä varalta että jos pitää toiselle puolen mennä...minä kyllä ilmoitin että mulla ei rohkeus riitä tuosta yli menemään. Mulle riitti että mä Lohkossa kävin uimassa...tai sanotaanko että tässä mulla ois menny jo kroolaamiseksi, lohkon lammikko oli vielä kahlaamista tähän verrattuna..no kastunut kuitenkin.

2099400.jpg

Voitin vielä 4kg ruokasäkin Royal Caninin ruokaa ku arvottiin tuomarien kesken. Se oli kyllä Maxi-kokoisten ruokaa, mutta hyvin ne on nappulat tuon beaglen suustakin alas menny ja takaluukusta ulos tullu. Into ja Jenna olivat olleet Jyväskylässä ja saaneet Nuorten luokasta EH/2, onnittelut.

Kuntoilua
Nyt ku sitä kykitään kotona niin jotain on tehtävä. Minä jatkan nyt kuntoilemista ja tämän perseen pienentämistä...harmi vaan ku näyttää että mikään muu paikka ei pienene, että jos joulupukki kuulet niin ku tuot niitä reikiä mun vyöhön niin mä toivoisin myös että tuosta keskeltä lähtis kans mäkeen tuota tavaraa, jookosta? Tällä viikolla aloitettiin siltojen lenkkiä kiertämään koirien kanssa. Eka kierrettiin sitä lemmensillan lenkkiä ja nyt kirkkosillan kautta. Kuntopyörä on kans saanut kyytiä. Kati ehdotti Hula-Hula vannetta...mainoksen uhri ku olen niin sekin löytyy..siinä on vaan valmistusvirhe, se ei pyöri, lahjoitan naapurin lapsille, siitakin pelkää sitä vannetta. Löytyy myös jumppapallo joka on liian pieni..ehei, en siis ole liian painava vaan pitkä. Se on myös joku halppis versio muutenkin. On vaan aika veikee kapistus, onneksi ei oo meidän "jumppa-tuvassa" kuin 6 ikkunaan niin kaikki varmaan näkee ku mä  jumppaan sen kanssa, Siita pelkää tätäkin kuntolaitetta. Jumppa DVD levy löytyy, vielä en ole testannut kuin sen pallo osuuden, yhteensä 210 minuuttia ohjattua liikuntaa.  Että joskos nämä läskit tästä lähtis ;)

Tässäpä vielä yksi kuva tammikuulta 1998...että miten kauan tästä onkaan...noi on muuten ihan ihka aidot Levi's 501 malliset farkut...käyttääköhän niitä enää kukaan?

2099409.jpg
Erja & Riki

Kuntoilua käytiin alkuviikosta Iiron kanssa harrastamassa metsässä..pari tuntia samoiltiin hiki päältä valuen metsässä ja vain vaivaiset kahdet hiiren jäljet löydettiin. Toiseen paikkaan en uskalla vielä mennä ku kuonan joki ei ole kokonaan jäätynyt ja täällä toisessa paikkaa..ei oo jäniksiä..prkl!!

ja loppuun...kävin netissä tekemässä persoonallisuustestin, ei täältä netistä aivan huuhaata löydy...

Olet ulospäin suuntautunut, ja ystävällinen. Haluat tehdä parhaasi ihmissuhteissa, ja toisinaan toisten odotusten täyttämisen tarve muodostuu sinulle ongelmaksi. Sinulla on ihanteita, ja tunnet lojaalisuutta työnantajaasi ja perhettäsi kohtaan. Tilanteet, joissa ei ole tarkkaa järjestystä, tuntuvat mielestäsi kaoottisilta. Tarvittaessa ohjaat asioita oikeaan suuntaan, mutta et vaadi päätösvaltaa yksin itsellesi. Ihmistyypilläsi on taipumus olla hieman liian kova itselleen, varsinkin jos oma suoriutuminen ei vastaakaan odotuksia. Kerrot muille avoimesti päämääristäsi, mutta johtotehtävissä saatat vaatia toisiakin toimimaan juuri sinun tavallasi. Halusi auttaa toisia on niin voimakas, että saatat huomata tekeväsi paljonkin tarpeetonta työtä toisten puolesta. Varsinkin, jos tällaista ei arvostetakaan, turhaudut helposti. Sinun on vaikea sanoa ei, ja jos et pidä huolta elämästäsi, saattaa burn-out olla väijymässä sinua. Sovellut parhaiten ammatteihin, joissa voit puhua ihmisten kanssa kasvotusten. Valmentaja, myyntitykki, haastattelija, näyttelijä ovat sopivat ammatit. Jos joudut työssäsi hoitamaan matematiikkaa tai talousasioita, olet jatkuvasti poissa rytmistä. Olet lahjakas organisoimaan, motivoimaan, johtamaan ja opettamaan ihmisiä.  Rakenna työsi puhetaitosi, empatian ja harmonian perustalle, niin olet onnellisimmillasi.
 

p.s Kyllä ne kotisivut sieltä valmistuu...