Apinoin tämän Riitalta...

Kymmenen vuotta sitten, 1999:
1. Olin töissä Sievin Jalkineella (kaikkea täytyy kokeilla)
2. Muutin asemankylältä Sievin keskustaan (totaali luksusta)
3. Minulla oli kissa (Rolle)

Viisi vuotta sitten, 2004:
1. Olin töissä Haapajärvellä Flextronicsilla
2. Mentiin kihloihin (VIHDOIN)
3. Meillä oli yksi koira (yksi on luonnoton luku...)

Vuosi sitten, 2008:
1. Markus voitti suomenmestaruuden (Traktorin vetokisoista)
2. Jäin loppuvuodesta työttömäksi (ja aika moni muukin tässä maassa)
3. Leikkasin elämäni ensimmäisen kerran nurmikkoa,koko kesän (sama jatkuu varmasti seuraavana ja seuraavana ja....)

Tähän asti tänä vuonna:
1. Olen harrastanut liikuntaa ja paljon...
2. Olen harrastanut liikuntaa ja paljon...
3. 1-2, siksi olen laihtunut

Eilen:
1. Kävin siskon luona nivalassa (ja paljon kahvia)
2. kävin vesiaerobicissa
3. Nauroin kuset housussa tuolle yhelle...

Tänään:
1. Tarvis eka mennä nukkumaan (klo melkein puoli kaks yöllä)
2. paperi hommia, vuosikokouksia tiedossa (kaikkeen sitä aina rupeaakin)
3. Aamulla lenkille, illalla salille ja uimaan

Huomenna:
1. jaa niiku keskiviikkona vai? Hallipäivä?
2. varmaan paperihommat jatkuu taas...
3. ei kai nyt työttömän tarvi tehdä niin tarkkaa aikataulua? kunhan ennen ysiä aamulla on lenkkarit jalassa menossa.

Ensi vuonna, 2010:
1. Olla töissä, terveenä ja onnellinen (saa kait sitä ykkös kohtaan listata pilkun kera vähän enemmän?)
2. Toivoa että ruokittavat tässä talossa lisääntyy (mutta niitä kesäkolleja älkää tänne työntäkö, yks riittää)
3. Nautin elämästä (Riitta vei jalat suustani, lainaan sanojasi)