Viikon kriisi palaverit pidetty, kriisimunkit syöty (ne oli sipe muuten ystävänpäivä munkkeja) ja ne näytti tehoavan. Kiitos kaveri, ilman sua mä en nukkuis ens yönä Cool Aivan ei paskaa kuitenkaan oo satanu niskaan ja se vauvan puklan nyt ymmärtää. Omapahan oli vikani ku hyssytin sitä ihmislapsen alkua heti ruoan päälle Hymy Parturi kysyi, että onko minulla sterssiä ku harmaita hiuksia oli ilmestynyt luvattoman paljon? Sanoin vain että taitaa olla sukuvika, äitini oli minun iässä jo hienosti harmaantunut koko päästään. Kuukausien ja taas kuukausien tauon jälkeen otin illalla parin tunnin päikkärit enkä oo tehny mitään liikunnallista tänäänKÄÄN. Ens yönä toivonmukaan pystyy jo taas nukkumaan ellei villakoirat ja valkoiset koirat juokse unissa. Viime yönä tuomaroin koko yön 9 ryhmän koiria, jossain pikakolleegiossa olin nähtävästi ollu ku noin pian sain ulkomuototuomarin paperit. Mua ei kuitenkaan kannata pyytää tuomariksi, koska en tule arvostelemaan missään näyttelyssä ku ei mulla oo ko.rotu ryhmästä edes omia kasvatteja. Joka ei nyt siis ymmärrä mitä mä kirjoitan niin ollaa tässä pari päivää soiteltu tuomareita tulevaan näyttelyymme Silmänisku Torstai on toivoa täynnä ja niin se näytti olevan nytkin. Harmaista hiuksista pääsin eroon mm. käymällä parturissa ja annoin vapaat kädet parturille. Punapäät ei pääse taivaaseen,sanotaan, mutta ei taida tuo alakerran isäntäkään mua huolia tällä päällä. No, jos aamulla tukka oikein huusi väriä niin nyt se huutaa pää punaisena.

Siitalla taas on toinen pää punaisena. Uskomaton miten se on nyt tähän juoksuun vuotanut. Mua varmaan jo heikoittais jos vuotaisin noin paljon ku tuo koira. Piti käydä kaupasta ostamassa AIVAN koiraa varten terveyssiteitä. Onneksi se pitää housuja jalassa niin saa pitää noita jo valmiiksi paskasia mattoja ihan huoletta lattialla. Iiro ei ole jostain syystä kiinnostunut Siitasta sisällä kun sillä on housut jalassa, mutta auta armias ku me mennään ulos...pappa koiralla on jalkoja mahan alus täynnä ja korvat on ihan vinkkuralla kun se yrittää kosiskella Siitaa. Nooh, kunhan ensi viikko tulee niin eiköhän se sisälläkin innostu, oli housut jalassa tai ei.

Uusin urheilullinen investointini on mp3-soitin johon en kuitenkaan osaa itse ladata musiikkia. Se on nyt siskon miehellä toistamiseen lainassa ja tällä kertaa sinne on onnistuneesti saatu ladattua 40 kappaletta, joiden pitäs nyt aivan kuuluakin. Eli nyt on kunnon crosstrainer musiikkia ja toki kävely lenkit sujuu reippaammin tuollaisen rytmikkään popin tahdissa kuin huonosti kuuluvan pooki radion kanssa. Uudet patterit pitää tuohon meidän puntariin hankkia, sitä ku on nyt ihan yht'äkkiä ruvennu käyttämään kaksi aikuista ihmistä. Lukemat laskee uhkaavasti...molemmilla HuutoSilmänisku