Aika hieno yhistelmä, eikö totta. Mulle tulee migreeni siitä, että en saa nukuttua kunnolla. Unet ovat katkonaisia ja arvaatte varmaan miksi? Äityli huutelee tunnin välein (joskus oikein 1,5 tunnin) toisesta huoneesta "miu, mau"...Markus on sen huutelun ristininyt miu mauksi kun se kuullosta enemmän kissalta kuin koiralta. Tosin herrahan ei siihen herää, eikä siihen kun minä ravaan jatkuvasti ulkona kusettamassa koiraa.

Kielloista huolimatta Iiro nukkuu meidän sängyssä. Aamulla M lähti aikaanaan reissuun. Minne lie autokisoihin menevät poikien kanssa. Jossain vaiheessa heräsin kun selän takana tuntui olevan joku. Hitto eikö se Markus herännytkään? Ei, se ei ole markus, se on liian karvainen. Se on koira, se on iiro? Ei, sängyn jalkopäässä tuntuu myös karvaiselta, kurkistan peiton yli, siellähän se iiro nukkuu. Mutta kuka on tämä karvainen minun selän takana?  SIITA! Se pirulainen oli mönkinyt minun viereen nukkumaan ja vaikutti tosi tyytyväiseltä. Entisestä poiketen se nousi heti ylös ja hyppäs sängystä alas ja meni keittiöön,odottaen aamu ruokaansa. Polonen ei muista, että aamusafkan se söi jo 2H aikaisemmin. Markukselta oli jäänyt aamiaista lautaselle joten annoin ruoan jämät sille. Syötyään ja nostettuaan  pään ylös kupista, se oli taas unohtanut että söi juuri. Jos sitä joskus itse on raskaana niin täytyy toivoa, että minulla ei ole aivan noin hyvä ruokahalu.