Moni varmaan tietääkin, tai ainakin on ihmetellyt tuota mun kisakalenteria, että meillä Markus rupes viime syksynä laittamaan itselleen veto traktoria Tractor Pulling harrastusta varten. Ei ole miestä paljon kotona näkynyt...hallin ikkunasta on myöhään talvi iltoina valo palanut. Sanoinkin, että pojat kyllä huomaavat viimeistään siinä vaiheessa lähteä kotiin ku mä vilautan tuvan valoja valomerkiksi ;) No tietääpä ainakin missä se mies on, ei ainakaan pahan teossa.

Juhannuksena oli sitten Haapajärvellä kauden avauskisa, joka oli samalla Markuksen ensimmäinen kisa. Onhan se käynyt yli 10 vuotta kisoja katsomassa, mutta nyt ihan radalla asti. Minua ei jännittänyt, mutta siinä vaiheessa kun Farmi 3,5 tonniset alkoi (Se on luokka jossa Markus vetää) rupes mulla suu käymään ja sieltä tuli mitä ihmeellisempää tekstiä, hermostutti ja räpätytti vielä lisää. En minä rupee niitä mittoja teille sen tarkemmin sanomaan, mutta se perkele otti ja voitti koko luokan ja näin siirtyi SM-pistelaskussa kärkeen ja taistelee SM-voitosta. Vaikka tämä voitto kyllä tuntui NIIN makeelta...olihan se ensimmäinen kisa ja vielä kotiyleisön edessä. Pitää ostaa leikekirja johon laittaa niitä lehti juttuja talteen (ensimmäinen tehtiin jo viime viikolla paikallislehteen uudesta tulokkaasta kisakentille)...heti joutu Urheilu kanavan haastatteluun (video sellainen) ja ainakin kolmen lehden haastetteluun. (perkele minäkin kuulema olin päässy beagle lehdessä moneen kuvaa, mutta ei oo vielä lehti tullu mulle asti).

1668315.jpg

1668302.jpg

p.s. oli tuo sen pytty kuitenkin pienempi kuin Siitan päänäyttelyn BIS...no pitihän se mun heti pistää ne vierekkäin pöydälle ja tarkistaa ;)

p.p.s Minä otin taas vähän "aurinkoa", tällä kertaa oli vesisade päivä...mulla on naama kuin paistettu pekoni, auts...