Tulipas tässä väli, että ehdin vähän huilia muuton välissä. Odotan että kameran akku latautuu kun sen kanssa pitää sitten juosta pellolle....olivat kaataneet (siis peltojen märkyyden takia kaatunut) täydessä lastissa olevan viljakärryn joten siitä pitää mennä ottamaan kuvia. Mutta kamerassa akku tyhjä joten lataan sitä tässä samalla.

Iiro on ollut mun muuttokaverina tänään. Viime viikolla se ei osannu tulla tuvasta pois ku luuli, että sinne menee vain yksi ovi. Luulin tänään, että se ei vieläkään älyä tulla tuvasta keittiön kautta. Laitoin koiran tupaan ja ulko-ovet auki, kuskattiin semmonen melamiini hökötys hylly makkariin (vaatekomero), Markus kysyi että missä Iiro, sanoin, että tuvassa. Mitä vielä, siellä se tassutteli pihalla. Koira takas sisälle ja tupaan, nyt laitoin keittiön oven kiinni, että ei pääse sitä kautta pois. Pihalla noustessani autoon, huomasin tuvan ikkunasta beaglen pään....ei muuta kuin takaisin, Iiro istui penkillä ja katteli ulos. Ei muuten ,mutta ne penkit on verhoiltu joten niihin ei koirilla ole asiaa. Vein sen vähäksi aikaa traktorihalliin. Joka välissä se kuitenkin lähti mun mukaan ja ei tahtonut kuulla eikä nähdä. Mä huusin sille pää punaisena pihan toisesta päästä eikä se tehnyt elettäkään, että ois kuullut. Lopulta toin sen takas tänne Tiitonrannalle...kun vein autoon tavaraa, se teki siitat. Juosta livahti ulos ja suoraan autoon. Mä yritin sitä joka jumalan ovesta houkutella (no okei, vähän korotin ääntä joo) ulos, mutta se siirtyi aina toiselle kantille autoa. Lopulta hyppäs etupenkille. Hain sisältä remmin ja sain sen sillä "vedettyä" ulos, autosta. Nyt loppui mun muuttokaverin pesti. Mä muutan yksin niin kuin oli jo aluksikin puhe!!