Sitä ei pitäs jättää näitä ploki kirjoituksia lojumaan...harva pää ja vielä sama pää kesät talvet niin enhän minä muista mitä pitäs kirjoittaa...

No mihis sitä jäätiin viimeksi (tarkistaa menokalenterista)...3.5 lauantaina olin Ylivieskan Eläinsuojelu yhdistyksen hyväntekeväisyys Match Showssa tuomarina. Vein samalla Siitan toiseen kehään toisen tuomarin arvosteluun. Matti sai harjoitella Siitan esittämistä Maalahden näyttelyä varten (se on se tupla buukkaus päivä, minä toisaalla ja koira toisalla). En vaan ehtinyt sille tuomari kolleegalle sanoa, että se miehen esittämä beagle on sitten minun, että älä sitä vaan sijoita kovin korkealle. En tuntenut tuomaria, eikä hän koiraa...joten nätti koira ku on ja meni niin hyvin laina hädlerin kanssa niin siellähän ne Matti ja Siita pokkasivat toisessa kehässä pikku koirien ykkös tilan ja matkasivat BIS-kehään.

BIS-kehässä minäkin sitten olin tuomarina joten ihan siitä syystä laitettiin tuo kintas neljänneksi. Eipä sitä tiedä miten korkealle Matti ja Siita ois noussut jos minua ei ois näyttelyssä ollut, jääviys syistä tänään näin ;)

1546881.jpg
Siita ja Matti BIS-4

Mätsäristä matkasin M&M:n kyydissä kärsämäkeen (nakattiin vain bissi koira kotiin). Meillä oli tiedossa sauna ilta, juhlimattomien juhlien ilta. Eli tämän kevään menestykselle ja erinnäisille synttäreille nostettiin malja...jos toinenkin. Illalla käytiin paikallisessa laulamassa (jos sitä nyt lauluksi voi sanoa) karaoketa ja vähän Hutikkaa eli Lauri Tähkää ;) Seuraava päivä piti olla kotona, ei siksi että ei ois kyennyt mihinkään lähtemään, mutta Markus meinas, että joudat olemaan kotonakin välillä. Tylsä mies ;)

Eilen kävin Haapajärven mätsärissä, minulla oli uusi tuttavuus esitettävänä Jack Russelin terrieri Neppu, ja hienosti meni. Neppu oli aikuisten sarjassa sinisten toinen ja sai TOSi hienon palkinnon nameineen. Lyyli ja Matti tuli myös harjoittelemaan, ku Lyylillä on pikkuinen Mörkö kausi menossa. Mutta tällä kertaa ei möröt peloitelleet Lyyli ja se oli hienosti (ja toistamiseen) BIS-1. Onnittelut!!

Eipä meillä muuten mitään ihmeellisyyksiä ole tapantunut. Ostin videokameran ja en ole oikein sen kanssa sujut. Onneksi on tämä digikamera jolla voi kuvata videopätkiä, laitan niitä tässä nyt teille katsottavaksi joitakin.